Populære produkter


 
 

Betingelser ved forbrukerkjøp


 
PRISER
Alle priser er i norske kroner (NOK) og er inklusive 25% moms. Prisene er dagspriser og vi forbeholder oss retten til å endre priser uten noen form for varsel på forhånd. Noen varer har priser som avviker fra prisene i butikken.
 
OPPKRAV
Pakker sendes normalt fra oss innen 5 virkedager med Servicepakke/På døren + postoppkrav. Er forsendelsen under 1 kg/kr 2000 kan pakken sendes som brev + postoppkrav (uten sporing). Bekreftelse på forsendelse/sporingsinfo sendes pr. epost.
 
BETALINGSKORT
 - Sikkerhet ved bruk av kort: Når du handler hos oss blir betalingen behandlet av DIBS, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/Eurocard. Med DIBS har man de samme garantier og den samme trygghet som i den fysiske verden. Det er ingen oppbevaring av kortnummer i nettbutikken. Alt foregår online, med direkte autorisasjon av kjøper og selger. Betalingssidene er sikret med SSL og alle kortdetaljer blir oversendt i kryptert form. Sikkerhet er noe vi tar svært alvorlig. Det er like sikkert å handle med kort hos WestCom som i en hvilken som helst butikk eller restaurant.
 - Kort som aksepteres: Når du kjøper via Internett kan du betale med Visa eller MasterCard / EuroCard. Vi har innført 3-D Secure som er den sikreste formen for handel med kort.
 - Pakker sendes normalt fra oss innen 5 virkedager med Servicepakke/På døren. Er forsendelsen under 1 kg/kr 2000 kan pakken sendes som brev (uten sporing). Bekreftelse på forsendelse/sporingsinfo sendes pr epost.
 
HENTING AV VARER
Varene ligger klar og kan hentes når bekreftelse er mottatt på epost. Disse betales ved avhenting med bankkort eller kontanter.
 
UAVHENTEDE PAKKER (gjelder ved postoppkrav)
Dersom du ikke henter forsendelsen og forholder deg ellers helt passiv, vil dette ikke gi oss noen indikasjoner om hvorfor pakken ikke er hentet. Du vil da ikke ha oppfylt kravene som stilles til deg i henhold til Angrerettloven §11 og §13, og mister således retten til å benytte deg av denne. Du vil da bli belastet med reelle kostnader og andre konkrete tap vi har i forbindelse med omgjøring av transaksjonen.
 
ANGRERETT
Vi følger lovpålagt angrerett ved salg til forbruker over internett (ref. Lovdata).